Registrace ke svozu komunálního odpadu - ohlašovací povinnost k místnímu poplatku
Od 1. ledna 2022 má vlastník nemovitosti podle Obecně závazné vyhlášky č. 2/2021 povinnost hradit poplatek za vývoz objednané kapacity nádoby na směsný komunální odpad.
Plátcem poplatku je společenství vlastníků jednotek (pokud pro dům vzniklo) nebo vlastník nemovitosti v ostatních případech.
Jak se zaregistrovat?
Vyplnit formulář, který si můžete vyzvednout:
- v elektronické podobě ke stažení: Registrační formulář - fyzické osoby (PDF 68.31 kB) nebo Registrační formulář - právnické osoby (PDF 62.06 kB);
- v elektronické podobě na Portálu občana
- v písemné podobě: v kanceláři č. 115 v 1. patře MěÚ Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, Šlapanice
Odevzdat vyplněný formulář:
v písemné podobě na těchto místech:
- v kanceláři č. 115 v 1. patře MěÚ Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, Šlapanice;
- zaslat poštou na adresu Město Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, 664 51 Šlapanice
v elektronické podobě:
- datovou schránkou
- na Portálu občana
Pro první poplatkový rok je povinné se zaregistrovat nejpozději do konce března 2022.
Nálepka s danou kapacitou na popelnici je k vyzvednutí v kanceláři č. 115 v 1. patře MěÚ Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, Šlapanice (objem psaný na nálepce musí odpovídat velikosti popelnice).